Wednesday, March 20, 2013

«Կարդացի և…»-ն ավարտվում է



Հարգելի  «Կարդացի և…» մրցույթի մասնակիցներ, սիրով տեղեկացնում ենք ձեզ, որ  Զարթոնք-89 հասարակական կազմակերպության և Երիտասարդ լրագրողների առցանց ակումբի կողմից ընտրվել են մրցույթի լավագույն 20 աշխատանքները: Ստորև ներկայացնում ենք պատահական հերթականությամբ.
  1. Արմինե Գրիգորյան: Թիմ Թալեր կամ վաճառված ծիծաղ
  2. Սոնա Արսենյան: Կարդացի և… կարդում եմ
  3. Վահե Ասիրյան: Գիրքը, որը սովորեցրեց ինձ ապրել
  4. Նաիրի Հարությունյան: Ո՞ր գրքում կուզենայի ապրել
  5. Աստղիկ Առաքելյան: Ո՞ր գրքում կցանկանայի ապրել
  6. Մարիամ Զաքարյան: Եթե հանդիպեի իմ սիրելի հերոսին
  7. Դավիթ Խաչատրյան: Գիրքը, որը սովորեցրեց ինձ ապրել
  8. Զառա Թորգոմյան: Գիրք, որը սովորեցրեց ապրել
  9. Անի Ամսեյան Եթե հանդիպեի իմ սիրելի հերոսին
  10. Թաթուլ Ղազարյան: Եթե հանդիպեի իմ սիրելի հերոսին
  11. Եվա Պողոսյան Գիրքը, որը սովորեցրեց ինձ ապրել
  12. Հրաչյա Թարփոշյան Գիրքը, որը սովորեցրեց ինձ ապրել
  13. Լիլիթ Գևորգյան: Գիրքը, որը սովորեցրեց ինձ ապրել
  14. Մերի Փիրուզյան: Գիրքը, որը սովորեցրեց ինձ ապրել
  15. Րաֆֆի Մուշեղյան: Գիրքը, որը սովորեցրեց ինձ ապրել
  16. Տիգրան Պետրոսյան Գիրքը, որը սովորեցրեց ինձ ապրել
  17. Արման Ավետիսյան: Գիրքը, որ սովորեցրեց ինձ ապրել
  18. Մելանյա Պողոսյան Գիրքը, որը սովորեցրեց ինձ ապրել
  19. Ավետիս Հարությունյան Գիրքը, որը սովորեցրեց ինձ ապրել
  20. Լուսինե Քեշիշյան: Եթե հանդիպեի իմ սիրելի հերոսին
Երիտասարդ լրագրողների առցանց ակումբը տեղեկացնում է, որ այս աշխատանքները ընտրվել են իրենց օրիգինալության, անկեղծության ու զգացմունքայնության, գրելաոճի, խնդիրը վեր հանելու կարողության, գեղարվեստական լուծումների ու իհարկե` գրագիտության համար: Ընտրությունը կատարվել է առցանց ակումբի աշխատակիցների ու  պրոֆեսսիոնալ ժյուրիի կողմից: Հիշեցնենք, որ այս 20 աշխատանքներից ընտրվել են նաև մրցույթի հաղթողներն ու այդ աշխատանքներին գումարվել է ամենաշատ դիտված աշխատանքը: Իսկ թե ովքեր են հաղթողները պարզ կլինի սույն թվականի ապրիլի 7-ին: Այս քսան մասնակիցներին ու նաև մրցույթով հետաքրքրվողներին ու ներկայանալ ցանկացողներին սիրով կսպասենք Նոյյան Տապան լրատվական կենտրոնում(հասցե` Իսահակյան 28),  13:00-ին: Հարցերի դեպքում  գրեք armolimp@gmail.com  էլ. հասցեին, սիրով կպատասխանենք:
Հարգանքներով` Երիտասարդ լրագրողների առցանց ակումբ:

Rate this posting:
{[['', '']]}
{["Useless", "Boring", "Need more details", "Perfect"]}

9 comments:

  1. ով ինչքան ծանոթ ուներ անցավ,ով ծանոթ չուներ՝ոչ:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Վստահաբար կարամ ասեմ, որ չկա տենց բան: Կոնկրետ իմ շարադրությունը ընդամենը 12 -հետաքրքիր էր- ուներ ու 24 -անիմաստ էր-, բայց անցավ: Անցավ, որովհետև ժյուրին նպատակահարմար գտավ, որ անցնի: Ծանոթի խնդիր չկա:

      Delete
    2. Հարգելի Ինեսսա, կարող եք կարդալ Ձեր գրած մեկնաբանությունը և փորձել վերլուծել այն՝ որպես հայերեն նախադասություն: Եթե ստացվի, մենք կվերանայենք Ձեր շարադրությունը :)

      Delete
  2. աբիժնիկությունը անբուժելի է:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ու վտանգավոր մարդկության համար:

      Delete
  3. Շնորհավորում ենք շորթ լիստում ընդգրկված շարադրությունների հեղինակներին: Շնորհավորում ենք նաև նրանց, ում շարադրությունները լավագույն 20-յակի մեջ չեն ընդգրկվել, բայց նրանք կարողանում են հասկանալ իրենց բացթողումները ու չարությամբ չեն լցվում(ի վերջո սա ընդամենը մրցույթ է, որի հաղթողները չեն ուղարկվելու Լոնդոն՝ կրթություն ստանալու): Պետք է սովորել սխալների վրա, ընդունել սեփական պարտությունը ու դրանով ավելի հզորանալ. միայն դրանով է պայմանավորված հետագա հաջողությունների առկայությունը: Հակառակ դեպքում՝ ձեզ սպասում է աստղային հիվանդությունը :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Շատ շնորհակալություն..^_^ Վատ չէր լինի գնայինք Լոնդոն սովորելու..Դա իմ երազանքն է...:)))

      Delete
  4. Շնորհակալություն բոլոր կազմակերպիչներին: Ես իմ շարադրությունը գրել էի, որպեսզի հանգստացնեի իմ հոգին ինձ տանջող ցավերից: Այն հաջող չէր, ես այդ գիտեի նույնիսկ սկսելուց առաջ, որովհետև մի փոքր շեղվել էի թեմայից ներառելով մի քանի գիրք ու նույնիսկ ավելացնելով հատվածներ իմ պատմությունից: Ես գիտեի, որ իմ աշխատանքը այս քսանից ոչ մեկում չի լինի, սակայն ուղարկեցի այն, որովհետև ցանկացա կիսվել շատերի հետ: Շատ շնորհակալ եմ կազմակերպիչներին ամեն ինչի համար

    ReplyDelete
    Replies
    1. Շնորհակալություն կարծիքի համար :) Հույս ունենք, որ հաջորդ անգամ էլ կմասնակցես ու կլինես քսանից մեկը:

      Delete